Στα « μανταλάκια» πάλι ο Κορυδαλλός . Αυτή τη φορά από την «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» για απευθείας ανάθεση.
Διασύρεται πανελλαδικά και πάλι ο Κορυδαλλός . Μετά τα δημοσιεύματα των εφημερίδων «ΕΘΝΟΣ» και « ΒΗΜΑ της Κυριακής» για συνεργασία του Δήμου επί ημερών Κασιμάτη , με συγκεκριμένες Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις ( ΜΚΟ), σε μια εκ των οποίων , σύμφωνα πάντα με τα δημοσιεύματα αυτά έχουν ασκηθεί διώξεις κακουργηματικού χαρακτήρα κατά της ηγεσίας της , ακόμη μια πανελλαδικής εμβέλειας εφημερίδα αναφέρει ότι « στο στόχαστρο των αρχών» είναι ο Κορυδαλλός . Για άλλη όμως πράξη, αυτή τη φορά της Δημοτικής του Αρχής Πρόκειται για την εφημερίδα «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ», η οποία σε δημοσίευμά της , που υπογράφεται από τη δημοσιογράφο Εύα Καραμανώλη , κάνει λόγο για « παράνομες απευθείας αναθέσεις έργων χιλιάδων ευρώ σε Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις από τους Δήμους και έχει τίτλο «Ρακιντζής : Κίνδυνος για μια νέα γενιά ΜΚΟ».
Στο εν λόγω δημοσίευμα, που παραθέτουμε αυτούσιο στη συνέχεια, γίνεται εκτενής αναφορά στην προγραμματικής σύμβαση ύψους 400.000 ευρώ , με τη διαδικασία της ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ , που συνήψε ο Δήμος Κορυδαλλού με τον διαδημοτικό σύνδεσμο ΠΕΔΥΔΑΠ , του οποίου πρόεδρος είναι ο ποιο στενός πολιτικός συνεργάτης του κ. Κασιμάτη , Γρηγόρης Γουρδομιχάλης και την ΚΟΙΝΣΕΠ ( Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση) «ΑΝΑΣΑ» , πρόεδρος της οποίας είναι κορυφαίος υπηρεσιακός παράγοντας του …ΠΕΣΥΔΑΠ.
Αναφέρει συγκεκριμένα το δημοσίευμα : «Στο στόχαστρο των αρχών βρίσκονται σωρεία προγραμματικών συμβάσεων που αφορούν έργα χιλιάδων ευρώ μεταξύ δήμων και ΚΟΙΝΣΕΠ. Κοινός παρονομαστής είναι η καταβολή του μεγαλύτερου μέρους των κονδυλίων από τα δημοτικά ταμεία και η έμμεση πρόσληψη, διά των ΚΟΙΝΣΕΠ, εργαζομένων με διαδικασίες… εξπρές. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα, όπως η κατάρτιση προγραμματικής σύμβασης που εγκρίθηκε ανάμεσα στον Περιβαλλοντικό Σύνδεσμο Δήμων Αθήνας και Πειραιά (ΠΕΣΥΔΑΠ), την ΚΟΙΝΣΕΠ ΑΝΑΠΝΟΗ και τον Δήμο Κορυδαλλού υπάρχουν υπόνοιες διαπλοκής καθώς υπάλληλος του ΠΕΣΥΔΑΠ είναι και πρόεδρος της επίμαχης ΚΟΙΝΣΕΠ. Η σύμβαση αφορά κτηνιατρικές δραστηριότητες, παροχή τεχνικών συμβούλων και εν γένει υποστήριξη των αξόνων παρέμβασης του ΠΕΣΥΔΑΠ. Το συνολικό κόστος είναι 403.156,98 ευρώ χωρίς… διαγωνισμό»!
Αναφέρει συγκεκριμένα το δημοσίευμα : «Στο στόχαστρο των αρχών βρίσκονται σωρεία προγραμματικών συμβάσεων που αφορούν έργα χιλιάδων ευρώ μεταξύ δήμων και ΚΟΙΝΣΕΠ. Κοινός παρονομαστής είναι η καταβολή του μεγαλύτερου μέρους των κονδυλίων από τα δημοτικά ταμεία και η έμμεση πρόσληψη, διά των ΚΟΙΝΣΕΠ, εργαζομένων με διαδικασίες… εξπρές. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα, όπως η κατάρτιση προγραμματικής σύμβασης που εγκρίθηκε ανάμεσα στον Περιβαλλοντικό Σύνδεσμο Δήμων Αθήνας και Πειραιά (ΠΕΣΥΔΑΠ), την ΚΟΙΝΣΕΠ ΑΝΑΠΝΟΗ και τον Δήμο Κορυδαλλού υπάρχουν υπόνοιες διαπλοκής καθώς υπάλληλος του ΠΕΣΥΔΑΠ είναι και πρόεδρος της επίμαχης ΚΟΙΝΣΕΠ. Η σύμβαση αφορά κτηνιατρικές δραστηριότητες, παροχή τεχνικών συμβούλων και εν γένει υποστήριξη των αξόνων παρέμβασης του ΠΕΣΥΔΑΠ. Το συνολικό κόστος είναι 403.156,98 ευρώ χωρίς… διαγωνισμό»!
Απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου
Η συντάκτης , επισημαίνει ότι « η ύπαρξή τους καθώς και η σύναψη των εν λόγω συμβάσεων προβλέπεται από το νομοθετικό πλαίσιο, αυτό που δεν προβλέπεται ωστόσο είναι η απευθείας ανάθεση έργων στις ΚΟΙΝΣΕΠ».
Και παραθέτει απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου , που όπως υπογραμμίζει χαρακτηριστικά , « ρητά» , αναφέρει : «Υπό το πρόσχημα και την κάλυψη μιας προγραμματικής συμφωνίας και του κοινωνικού σκοπού που οι επιχειρήσεις αυτές επιδιώκουν, δεν επιτρέπεται να υποκρύπτεται απευθείας ανάθεση».
Κατόπιν αυτών τίθονται τα εξής ερωτήματα :
1. Δεν τη γνώριζε την απόφαση συτή ο κ. Κασιμάτης και η διοίκησή του;
2. Πριν υποβληθεί για έγκριση στο Δημοτικό Συμβούλιο , ποιός έλεγξε τη νομιμότητα της Προγραμματικής Σύμβασης ; Τέθηκε υπόψη του Νομικού Γραφείου του Δήμου ; Και αν ναι τι γνωμάτευσε;
Και φυσικά υπάρχει και το μείζον πολιτικό θέμα πως γίνεται μια Δημοτική Αρχή , ο επικεφαλής της οποίας δηλώνει ενάντια στη συρρίκνωση των Δήμων , να ευλογά και προωθεί τέτοιες συνεργασίες ΠΕΣΥΔΑΠ
Σχετική ανακοίνωση , ως απάντηση στο δημοσίευμα εξέδωσε και ο ΠΕΣΥΔΑΠ. Στην ανακοίνωσή του , ισχυρίζεται ότι δεν « υφίσταται» σύμβαση διότι εκκρεμεί η έγκρισή της , από το Ελεγκτικό Συνέδριο .
Αυτό είναι εν μέρει αληθές διότι υπάρχει ήδη απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου .Επίσης , τίθεται θέμα κατά πόσο είναι πολιτικά ορθό , να συνάπτει ένας Οργανισμός και μάλιστα διαδημοτικός συμβάσεις ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ χωρίς διαγωνμισμό με ιδωτικό φορέα , επικεφαλής μάλιστα του οποίου είναι κάποιό υπηρεσιακό του στέλεχος . Αναφέρει συγκεκριμένα το δημοσίευμα:
«Σχετικά με πρόσφατα δημοσιεύματα με θέμα τις Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις (ΚΟΙΝΣΕΠ) και τον ΠΕΣΥΔΑΠ σας ενημερώνουμε ότι: Δεν υφίσταται και δεν έχει υλοποιηθεί οποιαδήποτε σύμβαση μεταξύ ΠΕΣΥΔΑΠ, Δήμου Κορυδαλλού και ΚΟΙΝΣΕΠ «ΑΝΑΠΝΟΗ». Η σύμβαση μεταξύ ΠΕΣΥΔΑΠ και ΚΟΙΝΣΕΠ «ΑΝΑΠΝΟΗ» εγκρίθηκε από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής τον Φεβρουάριο 2014 και εκκρεμεί η έγκρισή της από το Ελεγκτικό Συνέδριο, ως προϋπόθεση για την υλοποίηση. Όλες οι ενέργειες του ΠΕΣΥΔΑΠ είναι απολύτως ενταγμένες στο νομικό και θεσμικό πλαίσιο της Πολιτείας και στοχεύουν στην αποτροπή ολοκληρωτικής κατάρρευσης της δράσης του μοναδικού στην Ελλάδα Διαδημοτικού».
Ολόκληρο το άρθρο της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ έχει ως εξής:
Η συντάκτης , επισημαίνει ότι « η ύπαρξή τους καθώς και η σύναψη των εν λόγω συμβάσεων προβλέπεται από το νομοθετικό πλαίσιο, αυτό που δεν προβλέπεται ωστόσο είναι η απευθείας ανάθεση έργων στις ΚΟΙΝΣΕΠ».
Και παραθέτει απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου , που όπως υπογραμμίζει χαρακτηριστικά , « ρητά» , αναφέρει : «Υπό το πρόσχημα και την κάλυψη μιας προγραμματικής συμφωνίας και του κοινωνικού σκοπού που οι επιχειρήσεις αυτές επιδιώκουν, δεν επιτρέπεται να υποκρύπτεται απευθείας ανάθεση».
Κατόπιν αυτών τίθονται τα εξής ερωτήματα :
1. Δεν τη γνώριζε την απόφαση συτή ο κ. Κασιμάτης και η διοίκησή του;
2. Πριν υποβληθεί για έγκριση στο Δημοτικό Συμβούλιο , ποιός έλεγξε τη νομιμότητα της Προγραμματικής Σύμβασης ; Τέθηκε υπόψη του Νομικού Γραφείου του Δήμου ; Και αν ναι τι γνωμάτευσε;
Και φυσικά υπάρχει και το μείζον πολιτικό θέμα πως γίνεται μια Δημοτική Αρχή , ο επικεφαλής της οποίας δηλώνει ενάντια στη συρρίκνωση των Δήμων , να ευλογά και προωθεί τέτοιες συνεργασίες ΠΕΣΥΔΑΠ
Σχετική ανακοίνωση , ως απάντηση στο δημοσίευμα εξέδωσε και ο ΠΕΣΥΔΑΠ. Στην ανακοίνωσή του , ισχυρίζεται ότι δεν « υφίσταται» σύμβαση διότι εκκρεμεί η έγκρισή της , από το Ελεγκτικό Συνέδριο .
Αυτό είναι εν μέρει αληθές διότι υπάρχει ήδη απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου .Επίσης , τίθεται θέμα κατά πόσο είναι πολιτικά ορθό , να συνάπτει ένας Οργανισμός και μάλιστα διαδημοτικός συμβάσεις ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ χωρίς διαγωνμισμό με ιδωτικό φορέα , επικεφαλής μάλιστα του οποίου είναι κάποιό υπηρεσιακό του στέλεχος . Αναφέρει συγκεκριμένα το δημοσίευμα:
«Σχετικά με πρόσφατα δημοσιεύματα με θέμα τις Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις (ΚΟΙΝΣΕΠ) και τον ΠΕΣΥΔΑΠ σας ενημερώνουμε ότι: Δεν υφίσταται και δεν έχει υλοποιηθεί οποιαδήποτε σύμβαση μεταξύ ΠΕΣΥΔΑΠ, Δήμου Κορυδαλλού και ΚΟΙΝΣΕΠ «ΑΝΑΠΝΟΗ». Η σύμβαση μεταξύ ΠΕΣΥΔΑΠ και ΚΟΙΝΣΕΠ «ΑΝΑΠΝΟΗ» εγκρίθηκε από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής τον Φεβρουάριο 2014 και εκκρεμεί η έγκρισή της από το Ελεγκτικό Συνέδριο, ως προϋπόθεση για την υλοποίηση. Όλες οι ενέργειες του ΠΕΣΥΔΑΠ είναι απολύτως ενταγμένες στο νομικό και θεσμικό πλαίσιο της Πολιτείας και στοχεύουν στην αποτροπή ολοκληρωτικής κατάρρευσης της δράσης του μοναδικού στην Ελλάδα Διαδημοτικού».
Ολόκληρο το άρθρο της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ έχει ως εξής:
Το άρθρο
Ρακιντζής: Κίνδυνος για μια νέα γενιά ΜΚΟ. Πλήθος συμβάσεων στο στόχαστρο του γενικού επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λ. Ρακιντζή.
Προγράμματα λειτουργίας υπηρεσιών φιλοξενίας και απασχόλησης παιδιών, υπηρεσίες καθαριότητας, ανάδειξη ιστορικών και αρχαιολογικών χώρων όπως οι Θερμοπύλες, κτηνιατρικές δραστηριότητες, είναι το αντικείμενο προγραμματικών συμβάσεων χιλιάδων ευρώ που καταρτίζονται εσχάτως μεταξύ δήμων και δημοτικών επιχειρήσεων με Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις (ΚΟΙΝΣΕΠ).
Η ύπαρξή τους καθώς και η σύναψη των εν λόγω συμβάσεων προβλέπεται από το νομοθετικό πλαίσιο, αυτό που δεν προβλέπεται ωστόσο είναι η απευθείας ανάθεση έργων στις ΚΟΙΝΣΕΠ.
«Υπό το πρόσχημα και την κάλυψη μιας προγραμματικής συμφωνίας και του κοινωνικού σκοπού που οι επιχειρήσεις αυτές επιδιώκουν, δεν επιτρέπεται να υποκρύπτεται απευθείας ανάθεση», αναφέρει ρητά απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Η συγκεκριμένη απόφαση (πράξη 250-2013) εκδόθηκε επί προγραμματικής συμβάσεως μεταξύ δήμου και ΚΟΙΝΣΕΠ για την πρόσληψη προσωπικού προκειμένου να λειτουργούν βρεφονηπιακοί και παιδικοί σταθμοί του δήμου. Το συνολικό κόστος ανέρχεται στα 673.406 ευρώ και εν προκειμένω το Ελεγκτικό Συνέδριο απέρριψε την υπογραφή της σύμβασης, καθώς διαπίστωσε μη τήρηση των διατάξεων περί προμηθειών του Δημοσίου και του ελεύθερου ανταγωνισμού λόγω απευθείας ανάθεσης του έργου.
Αντίστοιχου ύψους ποσά περιλαμβάνονται σε προγραμματικές συμβάσεις ΚΟΙΝΣΕΠ με άλλους δήμους, οι οποίες βρίσκονται στο στόχαστρο του γενικού επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρου Ρακιντζή.
Μιλώντας στην «Κ», ο κ. Λέανδρος Ρακιντζής κρούει τον κώδωνα του κινδύνου και κάνει λόγο για «μια νέα γενιά ΜΚΟ» που κινδυνεύει να δημιουργηθεί εάν δεν υπάρξει κάλυψη των κενών της νομοθεσίας, από την οποία δεν ορίζονται σωρεία θεμάτων, όπως π.χ. το ασφαλιστικό και το φορολογικό καθεστώς των μελών των ΚΟΙΝΣΕΠ. Οπως επισημαίνει ο κ. Ρακιντζής από τη συνεργασία ΚΟΙΝΣΕΠ και δήμων υπάρχει κίνδυνος «νομολογιακά να θεωρηθούν οι ΚΟΙΝΣΕΠ παρένθετα πρόσωπα με εργοδότες τους ΟΤΑ γιατί θα ικανοποιούν πάγιες και διαρκείς ανάγκες». «Οι ΟΤΑ θα πρέπει να τηρούν με ευλάβεια τις κείμενες διατάξεις για να αποφευχθεί ο κίνδυνος δημιουργίας μιας νέας γενιάς ΜΚΟ», καταλήγει ο κ. Ρακιντζής.
Στο στόχαστρο των αρχών βρίσκονται σωρεία προγραμματικών συμβάσεων που αφορούν έργα χιλιάδων ευρώ μεταξύ δήμων και ΚΟΙΝΣΕΠ. Κοινός παρονομαστής είναι η καταβολή του μεγαλύτερου μέρους των κονδυλίων από τα δημοτικά ταμεία και η έμμεση πρόσληψη, διά των ΚΟΙΝΣΕΠ, εργαζομένων με διαδικασίες… εξπρές. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα, όπως η κατάρτιση προγραμματικής σύμβασης που εγκρίθηκε ανάμεσα στον Περιβαλλοντικό Σύνδεσμο Δήμων Αθήνας και Πειραιά (ΠΕΣΥΔΑΠ), την ΚΟΙΝΣΕΠ ΑΝΑΠΝΟΗ και τον Δήμο Κορυδαλλού υπάρχουν υπόνοιες διαπλοκής καθώς υπάλληλος του ΠΕΣΥΔΑΠ είναι και πρόεδρος της επίμαχης ΚΟΙΝΣΕΠ. Η σύμβαση αφορά κτηνιατρικές δραστηριότητες, παροχή τεχνικών συμβούλων και εν γένει υποστήριξη των αξόνων παρέμβασης του ΠΕΣΥΔΑΠ. Το συνολικό κόστος είναι 403.156,98 ευρώ χωρίς… διαγωνισμό!
Ρακιντζής: Κίνδυνος για μια νέα γενιά ΜΚΟ. Πλήθος συμβάσεων στο στόχαστρο του γενικού επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λ. Ρακιντζή.
Προγράμματα λειτουργίας υπηρεσιών φιλοξενίας και απασχόλησης παιδιών, υπηρεσίες καθαριότητας, ανάδειξη ιστορικών και αρχαιολογικών χώρων όπως οι Θερμοπύλες, κτηνιατρικές δραστηριότητες, είναι το αντικείμενο προγραμματικών συμβάσεων χιλιάδων ευρώ που καταρτίζονται εσχάτως μεταξύ δήμων και δημοτικών επιχειρήσεων με Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις (ΚΟΙΝΣΕΠ).
Η ύπαρξή τους καθώς και η σύναψη των εν λόγω συμβάσεων προβλέπεται από το νομοθετικό πλαίσιο, αυτό που δεν προβλέπεται ωστόσο είναι η απευθείας ανάθεση έργων στις ΚΟΙΝΣΕΠ.
«Υπό το πρόσχημα και την κάλυψη μιας προγραμματικής συμφωνίας και του κοινωνικού σκοπού που οι επιχειρήσεις αυτές επιδιώκουν, δεν επιτρέπεται να υποκρύπτεται απευθείας ανάθεση», αναφέρει ρητά απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Η συγκεκριμένη απόφαση (πράξη 250-2013) εκδόθηκε επί προγραμματικής συμβάσεως μεταξύ δήμου και ΚΟΙΝΣΕΠ για την πρόσληψη προσωπικού προκειμένου να λειτουργούν βρεφονηπιακοί και παιδικοί σταθμοί του δήμου. Το συνολικό κόστος ανέρχεται στα 673.406 ευρώ και εν προκειμένω το Ελεγκτικό Συνέδριο απέρριψε την υπογραφή της σύμβασης, καθώς διαπίστωσε μη τήρηση των διατάξεων περί προμηθειών του Δημοσίου και του ελεύθερου ανταγωνισμού λόγω απευθείας ανάθεσης του έργου.
Αντίστοιχου ύψους ποσά περιλαμβάνονται σε προγραμματικές συμβάσεις ΚΟΙΝΣΕΠ με άλλους δήμους, οι οποίες βρίσκονται στο στόχαστρο του γενικού επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρου Ρακιντζή.
Μιλώντας στην «Κ», ο κ. Λέανδρος Ρακιντζής κρούει τον κώδωνα του κινδύνου και κάνει λόγο για «μια νέα γενιά ΜΚΟ» που κινδυνεύει να δημιουργηθεί εάν δεν υπάρξει κάλυψη των κενών της νομοθεσίας, από την οποία δεν ορίζονται σωρεία θεμάτων, όπως π.χ. το ασφαλιστικό και το φορολογικό καθεστώς των μελών των ΚΟΙΝΣΕΠ. Οπως επισημαίνει ο κ. Ρακιντζής από τη συνεργασία ΚΟΙΝΣΕΠ και δήμων υπάρχει κίνδυνος «νομολογιακά να θεωρηθούν οι ΚΟΙΝΣΕΠ παρένθετα πρόσωπα με εργοδότες τους ΟΤΑ γιατί θα ικανοποιούν πάγιες και διαρκείς ανάγκες». «Οι ΟΤΑ θα πρέπει να τηρούν με ευλάβεια τις κείμενες διατάξεις για να αποφευχθεί ο κίνδυνος δημιουργίας μιας νέας γενιάς ΜΚΟ», καταλήγει ο κ. Ρακιντζής.
Στο στόχαστρο των αρχών βρίσκονται σωρεία προγραμματικών συμβάσεων που αφορούν έργα χιλιάδων ευρώ μεταξύ δήμων και ΚΟΙΝΣΕΠ. Κοινός παρονομαστής είναι η καταβολή του μεγαλύτερου μέρους των κονδυλίων από τα δημοτικά ταμεία και η έμμεση πρόσληψη, διά των ΚΟΙΝΣΕΠ, εργαζομένων με διαδικασίες… εξπρές. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα, όπως η κατάρτιση προγραμματικής σύμβασης που εγκρίθηκε ανάμεσα στον Περιβαλλοντικό Σύνδεσμο Δήμων Αθήνας και Πειραιά (ΠΕΣΥΔΑΠ), την ΚΟΙΝΣΕΠ ΑΝΑΠΝΟΗ και τον Δήμο Κορυδαλλού υπάρχουν υπόνοιες διαπλοκής καθώς υπάλληλος του ΠΕΣΥΔΑΠ είναι και πρόεδρος της επίμαχης ΚΟΙΝΣΕΠ. Η σύμβαση αφορά κτηνιατρικές δραστηριότητες, παροχή τεχνικών συμβούλων και εν γένει υποστήριξη των αξόνων παρέμβασης του ΠΕΣΥΔΑΠ. Το συνολικό κόστος είναι 403.156,98 ευρώ χωρίς… διαγωνισμό!
Δήμος Λαμιέων
Αντικείμενο διερεύνησης αποτελούν τρεις προγραμματικές συμβάσεις του Δήμου Λαμιέων με ΚΟΙΝΣΕΠ.
• Η πρώτη, με την ΚΟΙΝΣΕΠ «Φθιωτική Κοινωνική Συνεργασία» αφορά φιλοξενία και απασχόληση 225 παιδιών. Το κόστος του ανέρχεται σε 149.469,60 ευρώ συν τον ΦΠΑ, ενώ εξ αυτών ο δήμος θα καταβάλει το καθαρό ποσό, η κοινωφελής επιχείρηση 12.000 ευρώ και η ΚΟΙΝΣΕΠ 2.500 ευρώ.
• Η δεύτερη σύμβαση με την ΚΟΙΝΣΕΠ «Θερμοπύλες» αφορά ποσό 85.900 ευρώ για την ανάπτυξη προγράμματος ανάδειξης του «καινοτομικού κέντρου ιστορικής ενημέρωσης Θερμοπυλών». Ο δήμος καλείται να καταβάλει 75.158 ευρώ, η δημοτική επιχείρηση 8.700 ευρώ και η ΚΟΙΝΣΕΠ 2.040.
• Η τρίτη σύμβαση με την ΚΟΙΝΣΕΠ «Καθαρή Πόλη» αφορά τον τομέα της καθαριότητας. Το συνολικό τίμημα για τέσσερις μήνες είναι 75.000 ευρώ, εκ των οποίων η ΚΟΙΝΣΕΠ θα καταβάλει 2.150 ευρώ.
Την έγκριση κατάρτισης των τριών προγραμματικών συμβάσεων επιβεβαιώνει με έγγραφό του ο δήμαρχος Λαμιέων Γ. Κοτρωνιάς, επισημαίνοντας ωστόσο ότι καμία επιχορήγηση δεν έχει δοθεί από τον δήμο, καθώς εκκρεμεί ο έλεγχος νομιμότητας των συμβάσεων».
• Η πρώτη, με την ΚΟΙΝΣΕΠ «Φθιωτική Κοινωνική Συνεργασία» αφορά φιλοξενία και απασχόληση 225 παιδιών. Το κόστος του ανέρχεται σε 149.469,60 ευρώ συν τον ΦΠΑ, ενώ εξ αυτών ο δήμος θα καταβάλει το καθαρό ποσό, η κοινωφελής επιχείρηση 12.000 ευρώ και η ΚΟΙΝΣΕΠ 2.500 ευρώ.
• Η δεύτερη σύμβαση με την ΚΟΙΝΣΕΠ «Θερμοπύλες» αφορά ποσό 85.900 ευρώ για την ανάπτυξη προγράμματος ανάδειξης του «καινοτομικού κέντρου ιστορικής ενημέρωσης Θερμοπυλών». Ο δήμος καλείται να καταβάλει 75.158 ευρώ, η δημοτική επιχείρηση 8.700 ευρώ και η ΚΟΙΝΣΕΠ 2.040.
• Η τρίτη σύμβαση με την ΚΟΙΝΣΕΠ «Καθαρή Πόλη» αφορά τον τομέα της καθαριότητας. Το συνολικό τίμημα για τέσσερις μήνες είναι 75.000 ευρώ, εκ των οποίων η ΚΟΙΝΣΕΠ θα καταβάλει 2.150 ευρώ.
Την έγκριση κατάρτισης των τριών προγραμματικών συμβάσεων επιβεβαιώνει με έγγραφό του ο δήμαρχος Λαμιέων Γ. Κοτρωνιάς, επισημαίνοντας ωστόσο ότι καμία επιχορήγηση δεν έχει δοθεί από τον δήμο, καθώς εκκρεμεί ο έλεγχος νομιμότητας των συμβάσεων».
http://networkedblogs.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου